Muffiny znów! Takich zdrowych, nigdy za wiele.
Posiłek/deser zarówno dla fanów, jak i przeciwników kaszy gryczanej – bo nie czuć jej tu wcale. Prosto i szybko. Tradycyjnie 🙂

PRZYGOTUJ:

  • 200g białej kaszy gryczanej (niepalonej)
  • 120 g banana
  • 200 g jabłek
  • 15 g roztopionego oleju kokosowego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia lub sody oczyszczonej
  • cynamon
  1. Kaszę gryczaną przepłucz i namocz w wodzie całą noc.  Odlej wodę, przelej świeżą i odsącz, wsyp ją do blendera.
  2. Do kaszy dodaj obranego banana i olej. Zblenduj całość.
  3. Dodaj suche składniki: proszek do pieczenia, cynamon, i wymieszaj.
  4. Obrane jabłka pokrój w drobną kostkę i dodaj do ciasta. Całość wymieszaj
  5. Masę nakładaj łyżką do najlepiej silikonowych foremek na muffinki – nie polecam papilotek! Muffiny ładnie wyglądają, trudniej papilotki opuszczają 😉
  6. Piecz przez około 40 minut w temperaturze 180°C
    Polecam spożywać z wysokobiałkowym jogurtem 🙂


WARTOŚĆ ODŻYWCZA:

 


30 g białka, 25 g tłuszczu, 160 g węglowodanów, w tym 34 g błonnika, 1060 kcal