Zdrowe ciasto na bazie kaszy jaglanej, które w towarzystwie szejka białkowego IDEALNIE sprawdzi się po dobrym treningu! 

Jabłecznik z kaszy jaglanej

 

  •   1 kg jabłek
  •    300 g surowej kaszy jaglanej
  •   cynamon
  •   opcjonalnie erytrytol lub ksylitol do słodzenia
1.     Kaszę dokładnie opłucz i przelej wrzątkiem (pozbędziesz się goryczy).
2.     Umyte jabłka obierz i zetrzyj na tarce.
3.     Wymieszaj wszystkie składniki – to chwila na dodanie cynamonu i ewentualnego słodzidła.
4.     Powstałą masę przełóż do wyłożonej papierem do pieczenia keksówki.
5.     Piecz przez ok. 60 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni – ciasto polecam przykryć papierem i zdjąć go na 10 minut przed końcem pieczenia, wówczas szarlotka się nie zeschnie.
6.     Po upieczeniu nie wyjmuj od razu ciasta z foremki – daj mu wystygnąć.

 

 

WARTOŚĆ ODŻYWCZA CIASTA:
BIAŁKO: 36 g
TŁUSZCZ: 13 g
WĘGLOWODANY: 326 g
KCAL: 1500 kcal
0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *