WĘCEJ

WĘCEJ

Magda-suchan-specjalista-dietetyk-trener-forma-na-widelcu-blog-zdrowie-kuchnia-trening-plany-żywieniowe-plany-treningowe-treningi-personalne-opieka-all-inclusive

WĘCEJ

Magda-suchan-specjalista-dietetyk-trener-forma-na-widelcu-blog-zdrowie-kuchnia-trening-plany-żywieniowe-plany-treningowe-treningi-personalne-opieka-all-inclusive

Mimo, że pizza jest na drożdżach – wykonasz ją w trybie ekspresowym. Co z dodatkami? Sprawdzą się tu wszelkie kombinacje. Jak spróbujesz już wersji z mięsem, sprawdź też koniecznie z dodatkiem fety, mozzarelli lub wędzonego tofu.

Magda-suchan-specjalista-dietetyk-trener-forma-na-widelcu-blog-zdrowie-kuchnia-trening-plany-żywieniowe-plany-treningowe-treningi-personalne-opieka-all-inclusive

PIZZA – na już

WĘCEJ

Ciasto czekoladowo-serowe – szybkie w przygotowaniu, smaczne, zdrowe i niskokaloryczne – podczas redukcji idealne 😉

Sernikobrownie fit bardzo

 MASA BROWNIE:

  • puszka czerwonej fasoli
  • jajo
  • 200 g bananów
  • 20 g gorzkiego kakao
  • cynamon – do smaku

MASA SEROWA:

  • 400 g serka

WĘCEJ